fredag 30 september 2011

Im a walking travesty

ÄNTLIGEN hemma hos pappa. Känns så galet skönt!!
Bangar fest och middag o allt vad socialt heter men jag kan slå vad om att jag vid typ 10 kommer sitta och känna mig allmänt övergiven. Och dessutom skulle det inte förvåna mig om jag går och lägger mig vid typ 11.. Eheheh.. Jag är tant, okej?

Det är intressant att jag som är den mest oerfarne vad gäller relationer är den som blir relationsexpert. Jag är jätteglad över att folk vänder sig till mig för hjälp eller för att prata av sig. Det lovar jag. Men samtidigt hinner jag knappt tänka på mig själv. Alls. Och det kan väl vara ganska skönt, att inte ta tag i sina egna problem.. Men det är ju inte meningen att jag helt ska fastna i andras problem. Måste ju ändå leva mitt eget liv också. Men jag bryr mig om alla i min omgivning, ibland kanske lite för mycket - om man nu kan det. Jag är glad att jag kan vara där för de som behöver det.. Men då förväntar jag mig att folk ska vara där för mig när jag behöver det, som jag innerst inne vet att många inte kommer vara.


It's been an interesting week, I must say.


Dags för plugg (dator).. :3


Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar