måndag 19 september 2011

They both look pretty good, but then so do you

Så jag försov mig i morse. Första gången jag vaknade efter första lektionen börjat på jag vet inte hur länge? Sovmorgon o helger räknas ju inte ^^ However, struntade i att stressa till svenskan och fixade mig i lugn och ro istället. Åkte till skolan och skrev lite på svenskan  i biblioteket - funkade minst lika bra!

Lekte med heestfan idag igen, blev lite ja jag vet inte vad i ridhuset innan jag rullade hemåt igen. På onsdag är det z-dag... I think I like it.. :3 Då blir det judiska museet och lunch med systra <3
Ganska så jättesugen på att träna imorgon, ska bli skööönt tbh. Behöver bränna bort allt från helgen. Ska jag dock lyckas med det så lär jag behöva träna konstant 24/7 i minst ett år.. (A)


Har fastnat grovt för:
So you do - Hoffmaestro

JAG ÄR KÄR! Galet irriterande! xD

However, dags för lite plugg och nattinatt i tid!


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar