tisdag 13 september 2011

Im gonna make you work for it

Var på asbra humör, verkligen! Löste problemet med kortet på 0,2 sek.. träningen gick bra och jag höll mig från att köpa onyttigt i sollentuna. Fast innan dess gick jag runt i olika affärer och kände mig som fulast på jorden. Helt seriöst.

Tänkte kolla efter något snyggt att festa i men såg ut som en fucking flodhäst i allt jag drog på mig. Så jag gav upp och åkte hem!

Träningen var trevlig och som alltid var jag på bra humör när jag åkte därifrån. Men det sprack nu senare. Åhh så irriterad jag blir på mig själv och vissa utvalda. Även om jag är mest irriterad på mig själv för att jag är så mesig. För att jag faktiskt vet att jag inte får svar men hör av mig ändå. -.-
MEN, sånt är in my opinion såå drygt. Och sen vill man ju inte tro det om folk. För tänk OM de faktiskt skulle svara.. ?! -.-


Näääe, ska kolla på gossip girl o dö.


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar