onsdag 28 september 2011

For me it happens all the time


Oj.. Klockan är redan 20.. Eller nästan iaf!
Borde plugga... Borde läsa både glosorna till franskan imorgon OCH några sidor ur Sleepy Hollow tills projektet imorgon. Yaay, verkligen.

Slutade tidigt idag så var i



Och hälsade på my crew. Sort of.. Trevligt var det iaf, lite kul att träffa/se människor man inte träffat på läääänge. Fikade med alissa o jasse i centrum, coola som vi är. Rullade sen hem och har nu senaste timmen möblerat om.


Det blev tyyyp såhär. Rummet känns iaf större. Detta har jag alltså sysslat med när jag egentligen borde plugga. Det kallas prioriteringar :3

Imorgon blir det träning, förhoppningsvis av lite mer seriös karaktär då jag i stort sett lekte bort tisdagen. Och jag har inte direkt varit nyttig sen dess! Ska dock antagligen bo hos pappa i helgen så det är nog lika bra att jag sticker ut och springer när jag är där och sen tar med mig skorna hit så jag kan springa de dagar jag inte tränar. Goodie, sounds like a plan. Får se till att jag faktiskt gör det sen också, har för tendens att bestämma något för mig själv, som jag ska göra, för att sedan skjuta på det i all evighet.

Jag är lat :))


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar