torsdag 22 september 2011

Do I ever cross your mind?

Ligger just nu väl nedbäddad i sängen.. Började kolla på Fast and Furious 5 med mor.. men vi båda höll på att somna så vi tar det en annan gång.. :P
Pumpade sönder armar på träningen idag, dessutom fick jag börja med att träna med en lång och smal kille som var säkert över 1.90 lång. Blev liiite fel när vi skulle sätta några knän... Farligt nära hans känsliga delar eller väldigt dåliga knän för min del? Stefan löste det och fixade nya partners åt oss!

Kommer ha grov träningsvärk imorgon, ser inte fram emot det ett dugg. För så duktig som jag är med timing så har jag skriftligt prov imorgon. Im awesome, thank you I know! Dessutom ska jag inte festa i helgen, jag ska vara barnvakt på lördag :3 Funtar på att föreslå en massagekväll på söndag?!

Would be sort of nice.. :D
Folk är vaaaarmt välkomna hit om de kan massera och har tid. Min rygg lär behöva det! Bara mitt fina öga kan ta o skärpa sig så skulle allt vara finemang. 


Hehehe.. jag kanske har börjat bli lite bitchig ändå? När mamma säger det... så kanske det är lite dåligt!? (A)
Äh, jag har bara väldigt höga krav och tänker inte vara det som jobbar asset av mig. Hundar fan heller inte. Komsi komsi pojkar. Dessutom är det lika bra att vara rakt på sak med mig, man lär märka om jag gillar't eller inte. Men jag ska väl sluta tänka på mig själv o faktiskt utsätta mig för risken att bli rådissad? Venne dock om jag egentligen vågar, det skulle förstöra mitt självförtroende totalt :3

Ska lägga mig så jag får iaf ett par timmars sömn i natt, natti <3

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar