måndag 5 september 2011

Make me feel like im the only girl in the world

And still, I cant make you out. Men det är också mer intressant då!!
however, var på barnkalas i lördags, kirrade plats åt göran på fest om ett par veckor och satt barnvakt på kvällen. Vi tjockade oss något så grovt! Vilket barnen också hade gjort tydligen... Eddie vaknade sent på kvällen och grät så jag gick upp, han få upp honom i mitt knä innan han började spy något så förjävligt. Så det var bara att dra in honom i badrummet och be syrran städa upp medan jag slängde in alla mina kläder i tvättmaskinen! Aja, man ska väl uppleva allt? Jag som inte klarar av att ta hand om fulla människor som spyr ens...

Vi tittade iaf mycket på film.. Det blev ett sort of Disney-maraton!!
såg:
Bambi
Skönheten och Odjuret
10 things I hate about you
Den lilla sjöjungfrun
Lejonkungen 2
Micke och Molle
Törnrosa
Snövit

Det är iaf dom jag kommer ihåg, kan lika gärna ha sett fler :3

Rullade hem efter det och städade rummet, bäddade om och rensade garderoben. Eller rättare sagt, innan dess var jag hos pappa och hämtade mer kläder.. Drog till mamma, fixade allt.. Började kolla på Kejsarens nya stil och somnade till slut strax innan 22 - sov i typ 9 timmar och har varit på grymt humör hela dagen. Sweet som fan! Har visserligen varit på bra humör hela dagen! Imorgon blir det kort dag i skolan och på onsdag slutar jag 11.25. Detta gillas starkt! :D

Åkte ut till hästen efter skolan idag.. Förutom det faktum att både SL och roslagsbanan verkar hata mig så gick det bra! Hästen var äckligt nervös, kan ha berott på blåsten och att han börjar gå på foder igen nu. However, det blev ett dressyrpass på utevolten efter uppvärmning ute som mer bestod av att skutta runt och vara livrädd för allt som rörde sig och eventuellt kunde gömma ett monster. Värst var det om det var något som var ljust grått eller vitt.. -.- Men söt är han iaf och duktig var han! <3

Ensam hemma nu, mamma jobbar. Så ska fixa mig och lägga mig och titta på en film! Antagligen Disney igen?!


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar