måndag 26 september 2011

You're original, cannot be replaced

Okej, så jag fryser arslet av mig just nu. Men jag kan inte låta bli att älska det här vädret!
Att det blir mörkt tidigt, ljust sent.
Att det är kallt ute - mer kläder - mysigare.
Löven börjar bli röda - världen börjar gå mot en färggrann period.
Det luktar höst ute, love it.



Det enda negativa är att jag alltför väl vet var vi är på väg, vad som nalkas efter hösten.
Ett helt kvartal med snö och äckel. Men jag lovar att jag om två eller tre månader kommer tycka att det är mysigt det med. Det är först i februari som snön kan ta sig någonstans och dra till nordligare breddgrader!

Småpratar lite med Evelyn om att dra utomlands i vinter... Om så bara för några dagar. Ska föreslå typ kryssning!


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar