söndag 18 september 2011

The clock never seemed so alive

Den här helgen har bokstavligt talat rusat förbi. Jag har sovit alldeles för lite, druckit lite för mycket för vad min kropp har kommit att vänja sig vid och ätit lite för dåligt. Och inte dåligt som i lite mat.. Utan mer fel mat..
Jag har börjat förstå termen baksmälla mer och mer - återställare blev det aldrig någon. Och ordet malplacerad har fått en ny innebörd.

Jag har pluggat alldeles för lite - insåg dessutom idag att jag har franskaglosor tills imorgon och boken ligger i skåpet. Skillad tjej!

Gårdagen var awesome, helt enkelt! Förutom fyllefrulle med Göran vid rösjön, sov jag i ett par timmar när jag kom hem och stressade sedan ner till sollentuna C för middag med söta pojkar(?!) som resulterade i kebab och kycklingrullar på tåget mot uppl väsby. Kom till the Ovners och tog festen med oss.
Kort sagt - trevliga människor, alkohol, musik och gitarr. Det kunde inte bli bättre! Fick drygt 3 timmars sömn och åt frukost/lunch på donken. Ofc.

Var btw på loppis. Därav den nya innebörden av ordet malplacerad. Bara att vi kom dit gjorde att vi sänkte genomsnittsåldern med säkert 20 år! Men det var.. intressant?! Har inte skrattat så mycket som jag har gjort i helgen på länge. Och det kan bara bli bättre, right?


Aja, dags för lite segmode. Har kommit fram till att det alltid är fel kilar. Vad det än gäller. Så nu är det dags för en veckas ignorans för min del. Hejdå pojkar, hörs om en vecka!

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar