onsdag 7 september 2011

As forever alone as can be

Inte just nu :))
Älskade syster är här och ska sova i natt, kommer bli fel att dela säng nu när jag har haft en 2 m bred säng för mig själv sen skolan började..! Har spenderat alldeles för mycket pengar idag. Alldeles. Köpt 2 böcker, en halsduk, leggings, pennor och ätit massor. En wrap och dricka och sen en hallonpaj med chai.. hehehe DYRT!!!
Har hittat ett par skor jag vill ha + en snygg poncho med luva. Fast det blir så dyrt. Och som den snåla människa jag är så kommer jag säkert gå och vela tills de inte längre finns i sortimentet.. (A)

Vill träna, trots den grova träningsvärken! Riktigt sugen på att röra på mig, slå lite, sparka massor :3
Borde börja med sena passen nu men det är så skönt att komma till de tidiga passen och vara bland de bästa :3 Mahaha man känner sig lite above the company ;) Men snart ska jag väl plockas ner på jorden o hamna bland de lägre igen.. xD

Provschemat börjar fyllas på. Än så länge tre prov vecka 40, ett prov på z-dagen vecka 38 och några fler innan perioden slutar. Usch!!
Imorgon ska jag hämta ut Icabanken-kort och gå och kolla synen. 
Måste plugga,

pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar