tisdag 4 oktober 2011

You're only almost here

Åhh, jag har gjort så mycket idag.
Åh, jag har varit så duktig!

Först till det roliga, FELICIA SANDERVÅG fyller 18 idag, stort fucking megagrattis du numer lagliga alkoholist <3
Gav hennes present idag tillsammans med de andra, hon blev glad.. Klart! :D
Drog med Evelyn hem och medan hon ockuperade min säng och pluggade (läs facerapade mig), stack jag ut och sprang.
Utöver det skrev jag två prov idag, som jag tror att det gick relativt bra på, båda två!! :D

Åkte till Felicia nu på kvällen och fikade där. Myyysigt var det allt. Tycker att jag känner igen hennes hus.. Men jag vet inte varför :P

Såå, imorgon hade jag tänkt använda mina nya klackar i skolan - lär bli en syn att se!! :O

Dags att avverka några avsnitt av gossip girl season 4.. :3


Please just let me be the one you call


Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar