söndag 9 oktober 2011

If you want me to be real deep, I'll hook you up with some poetry

Har inte skrivit något på ett par dagar.. Helt enkelt för att jag inte har varit hemma! Sov hos Evelyn efter skolan i fredags. Vi skulle ha film/myskväll, äta b&j's och chokladbollar o bara mysa.. Det var iaf tanken. Evelyn mådde dock inte så bra så vi gick och la oss innan 12, jag tog syrrans rum. Det var skönt att sova efter den här veckan iaf! Vi såg Coraline, en Tim Burtonfilm.. Det är bra på ett Tim Burtonvis, tecknad ofc, i stil med Nightmare before christmas.


Åkte till årstafältet igår för att se micke spela sin första rugbymatch någonsin. Jag tror nog att alla var lite nervösa. De skulle trots att möta ett erfaret lag, Örebro. Jag tror att Berserkers förlorade med 94-0 men det gör inget, det var första gången. Och alla var så glada och nöjda efter så! Inga större skador, eller en extremt äcklig blodblåsa på en spelarens öra.. Som det dessutom inte gick att ta hål på. Mmmm, mysigt!


Följde med pappa och micke hem och åkte sen med in till stan där jag träffade Göran för att gå ut på middag. Vi hamnade på Jensens på sveavägen. Åhh va gott. Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv!!! Åkte hem till Göran och mötte Oscar på vägen som följde med oss till Göran där vi satt och snackade skit i ett par timmar. Åkte därifrån vid strax efter två och var hemma halv 4.



Idag blir det till o plugga, debatt på naturkunskapen imorgon och ska ha läst halva boken till på onsdag i svenskan. Which I haven't...

Kommer definitivt inte vara den som hör av mig en gång till, just sayin.. -.- 

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar