tisdag 11 oktober 2011

I know you want me, you know I want ya

Eller??

Har precis kommit hem efter 4 timmars jobb. Och innan dess var jag i skolan i 6 timmar.
Förståeligt att jag skippade träningen? Bytte skor på jobbet för visst tog jag klackarna idag. Och jag kände att fötterna var helt svullna -.- Dessutom gör mina knän ont just nu?! Vad gör jag för fel??

However, var hos heeeesten igår. Träffade dessutom Henry så ska träffa honom igen i helgen och hitta på något. Klättra kanske? Äh, venne.. Har inte gjort det på länge :P


Är för övrigt på mitt Biitchziga humör och det suger. Vill säga åt allt och alla att gå och ta sig tbh. Piss me off and I will.. Meheheh :3 Får se om det går över till imorgon! Imorgon ska jag förresten åka till naturhistoriska. Helt ensam. Care to join? Plzz!!
Ska till stadsbiblioteket efter det för att kolla upp en bok till projektet. Och däääääär försvinner hela min dag. Borde nog springa en runda också. Är inte alltför nyttig nu för tiden :s

Näe, måste dyka ner i svenskaboken än en gång... Bara 70 sidor kvar!!!!


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar