söndag 2 oktober 2011

We might not get tomorrow

Åhh, nu är jag alltbra nöjd! Köpte skorna jag har gått o halvt trånat efter i ett par veckor. Fick arslet ur vagnen and finally did it! Haha nu ska bara jag och min vrist kompromissa lite så jag faktiskt kan gå i dem :3

Dessa är numera mina :3


Utöver det är det synd om mig.. Jag har galet mycket plugg och dessutom har jag dragit på mig en förkylning. Funderade på att öppna das liquor, bara för att ta en klunk och bränna bort allt skit i halsen.. Men nej. Jag ska vara duktig flicka :))
Måste däremot läsa på om treenigheten och allt runt kristendom och judendom, PLUS gamla testamentet tills imorgon. Treenigheten har jag kläm på, alla profeter är i en stor fucking soppa... Men det kanske går bra! :S

Får förhoppningsvis tillbaka svenskatexten på onsdag, tagga!!

Dags att sticka näsan i religionsboken igen, pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar