onsdag 12 oktober 2011

You can choke on your misery

Och idag har jag varit sååå effektiv. Faktiskt! Det känns galet bra!
Förutom en sovmorgon som jag nyttjade till att skriva rent svenskaredovisningen så höll jag redovisningen med de andra två och det gick faktiskt bra!! Snabb lunch och sen rullade jag och Scheele till Naturhistoriska för att se Klimatutställningen.


Och ja, vi åkte dit på uppdrag av skolan... Läraren vill ju se våra entrébiljetter sen!! -.-
Åkte sen till stadsbiblioteket - woooow vilken byggnad - och sökte upp boken till projektet.. Hittade den, blev nöjd med resultatet och åkte sen till syster i liljeholmen för att fika.
Åkte hem och stack ut o sprang 4,4 km. DUKTIG TJEJ säger jag bara. Dessutom har jag i stort sett fixat maten idag också!

Det kanske inte är så konstigt att jag är trött nu och ligger i sängen, fixad o klar för kvällen?
Fixade dessutom benen idag, känns som en BABYRUMPA!! typ *TAPÅMINABEN-DEÄRLENA*

Imorgon blir det träning.. O ska hjälpa Göran med matten också, om jag kan!

Näe asså, jag stänger av nu, ser i kors!!

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar