söndag 16 oktober 2011

Why do it the easy way when you can do it the complicated way?

Fryser snart ihjäl. Men idag har varit en bra dag.
Vaknade i morse, alldeles för tidigt imo, vid 9. Men jag skulle ju träffa söta Ellinor i stan vid 11 så det var bara att gå upp och jaga upp Evelyn ur sängen. Fikade och åt lunch med Ellinor i stan och pratade MASSOR!! Välbehövligt!

Kom hem vid typ 2 och har suttit inne sen dess. Eller jag har sprungit och duschat också.. Men utöver det har jag i stort sett legat i sängen o frusit. Så det är synd om mig. Och ja, jag har pluggat.

Egentligen alldeles för lite.. Men det duger i nuläget.
Egentligen inte, men jag orkar inte sätta mig o läsa, okej?

BARA 10 SKOLDAGAR KVAR TILL LOVET!! Välbehövligt!! Och födelsedagen kryper närmre och närmre. TAGGA!!! :D


Ska kolla på vampire diaries och dö lite...

Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar