måndag 24 oktober 2011

Happiness breaks your faith to pieces on the floor

It has been a good day.

Jo men faktiskt! Förutom det faktum att jag mer och mer känner för att skolka franskan och att vi höll vår redovisning på religionen. Men jag har varit i stallet och pratat av mig med bästa Alissa. Och jag har fått oväntad attention. Trodde inte det kunde få mig att faktiskt bli glad - but it did!  Kiara kom hem igår morse, känns skönt. Inga brutna ben, inga skador alls. Bara en mager katt som numer är överdrivet social men inte löper eller brunstar eller vad man säger om katter.

Imorgon är det på datumet en månad tills jag blir 18 och på fredag är det på dagen 4 veckor kvar tills dess. Taggad? Lite kanske!!!! :D

Åkte till pappa och sov där igår och han passade på att gå igenom mina axlar lite, välbehövligt kan jag ju säga! Hade röda märken på halsen i morse där han hade hittat punkter.. Tyvärr släppte inte låsningen i skulderbladet och det har nästan blivit värre under dagen, frustrerande. Axlarna skulle behöva ännu mer tortyr, och resten av ryggen också för den delen.. Men vi får se när det händer!

Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar