lördag 29 oktober 2011

If I could walk on water, if I could tell you what's next..

Okej... Jag har massor att göra. Orkar bara inte sätta igång. Har iaf bestämt mig för ett par saker.. Det första är att det inte blir några fester under lovet, mestadels pga att jag har såpass mycket plugg. Och sen har jag bestämt mig för att fixa gymkort. Vet bara inte var än? Skolgymmet känns bättre att träna själv på.. Men sats verkar också bra. Saken med skolgymmet är att där finns en bassäng också så man kan simma om man vill.. Funderar på att dra dit och testa imorgon :)

Göran sov här, köpte godis för 85 kr igår.. eller okej, 35 kr för två marabou.. (A) Resten plockgodis. Och det var bara till mig. Göran köpte cider och lite mindre plockgodis :3 Såg Friends with Benefits och lekte tjocka! Träffade max idag med göran och pratade lite. Om en halvtimme åker jag till jennie, johan och barnen för lite barnvaktande! Det blir plugg för hela slanten ikväll!!! -.-



Göran har fått mig beroende... Har aldrig fastnat så fort för en låt förut.. <3

http://www.youtube.com/watch?v=aHx4BlF6V2o&ob=av2e


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar