måndag 5 december 2011

Pour que to m'aimes encore

Så helgen var grymt, kort sagt!

Fredag var det NT-show, snabbt besök på Paddys i sollentuna och sen Aveny hela natten. (tills de stängde iaf)
Lördag blev det mys hos Evelyn med robin och henne..

Söndag blev det segande hemma med syster <3 Det enda som saknades var min Onepiece :<
Idag har det snöat lite smått, kom hem från stallet för en liten stund sen! Frös som faan, venne hur jag ska klara av en hel vinter!!1


Om 10 dagar bär det av till Berlin för en långhelg där med pappa, micke och syster. really looking forward to it :D
Meeen, innan det har jag nationella i svenska att tagga till för, en analys i religion B och en analys i psykologi B.. Och säkerligen någon läxa i latin.. -.- Men det göööör inget, för på torsdag är det NT-festen som gäller, fredag barnvakt och lördag ut med Felicia och ett gäng sköna människor! :D

Åh, and btw.. Jag har blivit beroende av Pan Am. Piloten.. säger jag bara!!! Omnomnom, ge mig haklapp!


pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar