onsdag 7 december 2011

Just give me everything tonight

Skickar bilder fram och tillbaka över skype med Göran... Sexiga killar!!!
Allt detta tack vare en het scen på Pan Am som kan få vem som helst att drömma förbjudna drömmar.
Smaken är som baken men i det här fallet tror jag att Göran och jag tycker om samma typ av killar... 

Här kommer ett urval med bilder som vi har skickat emellan oss:


 Mike Vogel
 Alex Pettyfer
 Cam Gigandet
 Random cowboy.. Har dock att göra med den heta scenen!
 Dean Geyer
 Ed Westwick
 Brad Pitt (lite gammal men va fan!!)
 Taylor Lautner
 Zac Efron
 David Beckham

Cam Gigandet
Han är så het att han förtjänar att vara med två gånger.. 


Okey, so thats sort of what we've been talking about the past hour or so.. :3 Majoriteten är väl typ födda runt -80?!


Utöver det då.. Åker till Berlin om en vecka, har inte varit på kickboxningen på två veckor och jag var på zumba igår! Knepigt med alla steg och jag har varit så okoordinerad förut... Men när man väl fick in stegen kände man sig fan sexig! Tills man tittade sig själv i spegeln.. :(
Imorgon blir det o sluta efter lunch, shopping med Göran i någon timme kanske (?!) för att sen dra hem, packa träningsväskan o dra till kickboxningen. Sen stressa hem, byta om och tagga inför en kväll och natt på Collage med resten av treorna och alla taggade NT-människor! Hur glad som helst över att jag börjar 12.40 på fredag!

På fredag blir det barnvaktande till lördag, lördag blir det utgång och söndag blir det först farmor och sen Andreaskyrkan för att se musikarnas julkonsert :)

Full helg!! Och jag som börjar dra på mig en heeel del plugg :/

Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar