söndag 25 december 2011

It's a love story, baby just say yes

Så Berlin var underbart, de få dagarna i skolan efter Berlin var lugna.. Julafton var mysig, om än lite hysterisk eftersom barnen var såpass uppe i varv.
Jag ska, när jag bestämmer mig för att bli vuxen, så småningom ha ett stort hus och kunna bjuda in hela släkten till julafton. Och det ska vara ordentligt med pynt, granen ska vara stor, julklapparna många och väl uttänkta till alla och det ska vara utsökt mat.

- That's my plan at least..

Mamma hämtade mig hos Jennie vid 00.30 i natt när hon jobbat klart. Nu sitter jag hos pappa. Helt forever alone. Jag har verkligen ingen att bjuda hit känner jag. Syrran är hos pojkvännen och trivs bättre där, evelyn är hemma och har NBA weekend och Göran är i usa.. Och jag känner inte att jag har någon annan. Men jag pallar inte vara någon annanstans.. Jag har massor med plugg, hästen imorgon, Aron på tisdag och ev. spakväll med tjejerna på träningen och jobb resten av veckan. 30e ska jag träffa Evelyn och sen är det nyår.. Den 2a är det dags för jobb igen fram till den 6e. Pengar blir det iaf...! Nu ska jag fortsätta kolla på Harry Potter och typ dö i min OnePiece..

Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar