onsdag 28 december 2011

And then I go and spoil it all by saying something stupid like I love you

Sådärja, update on its way.

Så jag har Luftvägsinfektion och tar penicillin och hostmedicin. Stannade hemma från jobbet idag men ska förhoppningsvis jobba imorgon. Är dock helt slut i kroppen och mentalt är jag helt slutkörd så vi får väl se hur det går! Jag borde plugga men orkar inte det heller. Fick sova 5 h i sträck i natt, första gången sen i måndags! Är ganska glad över att jag varken har skola eller häst att tänka på på ca en vecka men är sjuuuukt otaggad på nyår, vill bara sitta hemma i min onepiece och dö.. :/


Robin Hood går just nu på tv så ska försöka titta lite mellan alla hostattacker... Jag har träningsvärk i magen tack vare allt hostande och snart hostar jag väl sönder ett revben..

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar