onsdag 24 augusti 2011

Sweet

Första skoldagen avklarad... Och jag lever än! Projektarbetet sort of igång - känns skönt!
Lektionerna var sega, ofc.. Lunchen som den brukar. Har fortfarande inte fått några böcker så än kan man inte direkt säga att vi har börjat! Hehe sweeeet! Är sugen på att festa järnet i helgen...
 Typ re-do this thingy?

Ett utomhuschillkrök skulle allt sitta fint nu när jag spenderar mestadels tid i sollentuna.. Innan det blir för kallt!!! Var dessutom brun på den där bilden, något jag inte kan säga att jag är längre. Känner mig så galet blek! Sadface :(


I still cant quite make you out and it's annoying.


Det är redan slutet av augusti... Sjukt! Några få veckor kvar tills vår första Z-dag och 10 veckor till höstlovet :)) 


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar