fredag 19 augusti 2011

Im close behind



Soo, systra och jag drog faktiskt ut i morse på en tur.. Men vi hade så mycket att prata om av någon anledning att det blev en promenad istället! Kom hem och ställde mig i köket som den hemmafru *host* jag är och fixade frulle till oss båda. Så fort hon hade dragit gick jag och la mig igen och sov i några timmar. I dont mind it at all!

Nu försöker jag planera helgen lite.. Försöker lösa ev. problem!
Fick pengar av far min för att köpa mat.. och det jag vill ha/behöver finns inte hemma men det är farligt att skicka ner mig till affären när jag är ensam/hungrig - kommer alltid hem med mer än jag skulle ha eller heeeelt fel saker. Oftast från godishyllorna.. :3

Ska försöka hålla fingrarna i styr, u know how hard it is right?

However, ensam hemma i helgen eftersom päääronen rullar till landet as usual.. Happiefejs. Nu ska här njutas av de sista 4 dagarna i frihet!


Pusssar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar