söndag 28 augusti 2011

And somehow I want more

Sitter på tåget mot skolan. Alldeles för tidigt in my opinion!! Sov hos pappa i natt för att kunna prata om en del grejer, sprang med syrran innan dess :)

Studerade människor när jag satt på bussen mot Slussen, folk som sprang eller cyklade till jobbet, ambitiösa duktiga människor enligt mig! Undrar bara lite sådär om de gärna går upp en timme tidigare för att de VILL springa eller cykla i kylan eller om de bara känner sig tvingade till det?! Om de känner att det är bra motion eller rent av för att de mår bättre av det? Tänker dom på miljön? Själv är jag nog ganska nöjd med att åka kommunalt, även från mamma där det skulle ta 10 min att gå! Lat - jag vet!!

Har hästen idag, sen blir det till mamma! Varit utan datorn ett dygn nu, hur ska jag överleva resten av dagen?! Haha nej jag lär inte dö.. Första träningen imorgon och ska följa med syrran och provträna på stockholm muay thai på onsdag - om jag lever då x)

Känner mig väldigt snäll idag, ska nog glida vidare på den känslan :))

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar