lördag 27 augusti 2011

Even brighter than the moon

Okej... Borde egentligen stänga av telefonen innan jag dampar satan, innan det rinner över och jag tappar det totalt.
Folk är så galet bra på att irritera. Helt allvarligt.
Vad har hänt people? Är det ni som har gått och blivit extremt förtidsgamla och tråkiga eller är det jag som har fått en helt ny syn på ordet roligt?


Whats wrong with having some fun? Jag slår vad om att det är roligare än att sitta hemma och deppa. Eller jag slår inte ens vad om det, jag VET. För det är det jag har gjort den senaste veckan eftersom hela sollentuna är helt dött. Hur kommer det sig att det helt plötsligt är jag som måste pusha för att få ihop något?

WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU PEOPLE???


Det här är så drygt, jag orkar inte.
Behöver nya människor, inte sollentuna peeps för fem öre.
 Dryga fanskap.


Till lite mer positiva saker nu när jag har dampat av mig.. Åkte till Rock & Bluesfestivalen i sollentuna med syster, alla barn och mor min. Kollade på film med jennie och barnen sen och åt kinesiskt till middag med mamma. All in all en ganska bra dag. Får se hur det blir med kröket vid sjön nu.. Kommer nog sitta med Göran och dampa lite med henne :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar