lördag 3 mars 2012

Ta honom i gränden, på vägen hem

Så just nu sitter jag och läser.. Hungerspelen. Ytterligare en gång :) Hälsade på farmor idag eftersom hon fyllde år i torsdags. Igårkväll träffade jag både evelyn, jasper och göran och hamnade till slut på theodoras med ett gäng människor. Det är tydligen poppis där bland sollentunabor, antagligen för att det är såpass billigt xD

Så lovet har varit helt ok ändå.. Jobbat två dagar, läst massor.. Börjat spela Sims 3.. Ehehehe :> Borde ha pluggat mycket mer än jag har gjort. Fikat med Jasse och Alissa och lovat att gå på min första skiva på tisdag... Måste bara hitta skor och en mask (Y) Meeen, det letar jag upp imorgon. Hade planerat att träna idag men kom hem vid halv 5 och gymmet stänger 6, vilket betyder att jag basically skulle hinna byta om bara! Så imorgon blir det gym, shopping och kanske fika om jag kan hitta någon lättövertalad?! :D Borde även städa rummet, det ser förjävligt ut!!!! -.- Meeen jag orkar inte!


För övrigt är det snart dags att byta till vårjacka, min dunjacka börjar bli lite väl varm nu.. Och jag klagar inte!! Dessutom är Felicia riktigt taggad på att åka till bulgarien i sommar.. WIIIIIIE :D

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar