söndag 11 mars 2012

I've got all you're looking for

Sitter på balkongen med datorn i knäet.. Tyvärr valde jag att sätta mig här eftersom det börjar bli lite kallt och solen försvinner bakom husen menmen.. Jag njuter av att se katterna leka runt och bara vara. Inom kort är våren här och sen sommaren. Och studenten. Och det ännu oupptäckta. Det ska bli roligt.

Kan dock inte släppa tanken jag inte gillar förändring. Att jag inte gillar att såpass många kommer försvinna ur mitt liv. Människor som jag har tagit för vana att träffa varje dag, som jag tar för givet nu för tiden. Känns helt sjukt. Jag hatar förändring. Långsamma som snabba. Kan vi inte bara vara 14 år, utan alldeles för mycket i skolan, kompisarna var viktigast i världen och utan bekymmer och oro? Åh, säger jag som är 18, på pappret vuxen, och straffmyndig. Frys oss som det är nu, låt det aldrig förändras.

 Och jag har inte bestämt mig ang universitet än.. Vettefan hur jag ska göra!! Om 20 dagar är högskoleprovet och i mitten på april ska man söka in till högskola och universitet för att komma in till hösten. GAAAAAAHH!!! På tal om det.. Har mycket att göra...

Och mitt skrivbord ser ut såhär:

Saaaker överallt och jag pallar inte sortera allt.. (A)

Nej men allvarligt.. Det är mars nu... Imorgon är det på datumet exakt tre månader tills jag tar studenten. Jag har aldrig varit så deprimerad över något liknande. Eller jo, att sluta 9an. Och se var jag hamnade! Jag undrar vilka underbara människor jag hade träffat om jag hade hamnat på en annan skola. Om jag hade hamnat på Frans Schartau, eller tibble? Vilka assholes hade jag sluppit lära känna? Vilka svin hade jag lärt känna? Fatta vilka människor jag inte hade haft nöjet att lära känna.. Åh djupa jobbiga tankar, how I do not like you! 

Dags att plugga.. Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar