måndag 12 mars 2012

Before this river becomes an ocean

Snackade lite med en kille från uk idag om att dra till Bulgarien i sommar.. Jag är sjuuukt sugen på att göra det så funderar på att maila Danny redan ikväll! Ska nog fan göra det! :D


Satt och tänkte.. På helt random saker, as usual, när en tanke slog mig. Att jag inte vågar falla för någon person, än mindre visa det. Inte för att det är fel, nej gud nej. Och för er som undrar ifall jag skulle vara bi eller lebb - sawrie but no.. Tro vad ni vill, jag har allt hört er undrande ton under det där skämtsamma tonfallet. Jag vill inte hänge mig åt någon så komplett. Så jag undrar ifall jag litar på människor? Eftersom jag inte vågar?! Jag är lite kluven kring det där med 'finding a love worth crossing oceans for' - det skulle antagligen vara underbart att uppleva. Men att vara så beroende av en annan person för sitt eget välbefinnande... Nja, det skulle nog vara plågsamt. Unless denna person skulle vara right beside me. Men då skulle hela konceptet med 'worth crossing oceans for' dö lite. Äh, någon gång lär jag väl uppleva känslan av att älska någon så mycket att jag skulle dö utan den.. Som inte tillhör familjen alltså!

Dags att nanna kudden, pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar