tisdag 21 februari 2012

A pair of high heels can change a woman

Lördagen var grym!!! Helt galet sjukt bra! Matthew Koma, The Far East Movement och så självklart LMFAO. Jag låg hemma hela söndagen och hade ont i kroppen.. Men nöjd var jag! Och är!

Har läst klart Hungelspelen nu, hur deprimerande som helst. De slutade inte som jag hade önskat men de är alla tre extremt bra skrivna. Synd bara att översättaren fuckade upp språket totalt och missade bokstäver lite här och var. Det förstörde en del.. Får nog läsa böckerna på engelska också, bara för att. Just nu längtar jag till den 23 mars då filmen har premiär, ser fram emot att se regissörens tolkning! Lär väl antagligen bli besviken.. x)

Den här veckan kommer springa förbi, måndag tisdag och onsdag har jag sovmorgon och slutar tidigt... Torsdag och fredag kommer jag ha mina sista lektioner inom ett par ämnen.. Lite sadface på det. Men ALDRIG mer religion eller psykologi... Och inte svenska heller för den delen. Jag håller tummarna för att vi åker till landet i helgen, längtar dit. Förhoppningsvis får jag även jobba under lovet.. Och tjäna lite mer pengar! För mitt nästa mål.. Är att det ska bli fredag då min månad i fattigdom slutar!

pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar