söndag 12 februari 2012

I'll wait for it to start, I'll wait for it to end


Låter nu efter mycket tjatande Sofie GÖRAN Göransson skriva ett inlägg.. Enjoy!


Denna helg har variiiiiiiit awesome! I fredags så var jag hemma hos Biitchz tillsammans med 2.0 och Sam! Vi åt middag och sedan tittade vi på diverse filmer! Jag har nu bestämt mig.. JAG SKA TILL VEGAS O SPELA! Jag o Biitchz tryckte även i oss det godaste som finns nämligen BJ (No blowjobs here)... YUMMILICIOUS! I lördags försökte vi oss på att shuffla, det gick väl sååådärrr, men vi har en vecka på oss innan det smäller, så det lär ju funka ändååå!
Biitchz (den jävlen) har ju även blivit "cool" nu så hon dissa ju utgång med moi o gled runt i en limo med andra sollentunabor. Har dock INGEN aning om vad som hände under den turen, men som man brukar säga What happens in the limo... och Incest e bäst -på sollentunafest-(red. anm.))!
Så vi skildes åt i några timmar och i lördags natt möttes vi igen! Båda var gaaaanska så glada i hatten så istället för snack blev det mer pussar o kramar o blahblahblah. Vi sov inte tsms, men imorse så var båda fortfarande fulla (score) när vi vaknade.. Slutade med en hel del snack i telefunken, o aa bara allmänt skojj! Tjolahopp!


I know U love me XOXO Gossip Göran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar