tisdag 17 april 2012

We're wild under the cover, crazy for each other

Ibland överväger jag helt seriöst att vara student hela livet. Var annars kan man sluta två timmar tidigare och få 5 timmar sovmorgon? Just gotta love it! Detta betyder att jag börjar 13.00 idag, slutar 14 :3 På onsdag har jag bara två lektioner och slutar 13.20. Torsdag är jag ledig och sen är det nästan helg igen.. WOOP WOOP!

Liten middag med Evelyn och Göran i fredags innan vi rullade mot aveny, eller jag och Göran did so. Evelyn skulle köra hem sin mor :))
Intressant fredag med många som raggade, attention whores oh yes we are! Görans haff har bara ringt henne X antal gånger... Funny :>

Ladies Night på fredag eller lördag på aveny och dessutom får jag med mig min söta syster ut. This is gonna be funny!!

Har för övrigt sökt in till universitet nu, dock inte hört något om sommaren och Bulgarien än :/

pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar