fredag 20 april 2012

She can fuck you good but I can fuck you betta

Den här veckan har varit bäst kort sagt.. Om vi pratar skolan vill säga. Förutom det jävla talet jag hade i onsdags som gick åt helvete, vilket alla mina muntliga framträdanden brukar göra.. 
Enda dagen den här veckan som faktiskt har varit normal var nog onsdag och då kunde jag ändå dra och gymma på lektionstid.. :3 Var ledig igår, sov hos Felicia och gymmade igårkväll. Börjar 12.40 idag och har sjukt ont i min kropp.. Nacken strejkar sen nackbrottningen igår och ryggen är värre än vanligt. (vanligt sen påsklovet vill säga).

MEEEEN!! Det är fredag! Ikväll blir det mys och film och imorgon blir det Ladies night på aveny.. Lite sådär lagom taggad!!! :D Hoppas bara att jag har lättare för att röra mig imorgon!

Vädret är hemskt.. Så ett tag övervägde jag att stanna hemma hela dagen men det skulle dra ner CSN så mycket så jag tvingar mig själv till skolan. *klappar mig själv på huvudet*

pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar