måndag 9 januari 2012

Oh I wish it could be that easy

Så nu är sista terminen på Rudbeck - EVER, påbörjad. Det är lite ledsamt ändå... Och skrämmande. Och helt underbart galet skönt. Att äntligen bli klar, sluta oroa sig. Men samtidigt har det varit så bekvämt att veta att det är till Rudbeck man ska varje höst. I sommar blir det någon helt annan skola eller utomlands. Eller jobb.

Decisions decisions... 

Howevs, helgen spenderades mestadels med Göran och Jasper sort of på ett hörn. Fredag på Daam, Nivå 22 och Theodoras, hade asroligt. Och nästan så att de lyckades faktiskt så lite +cred till dem ;)
Lördag drog vi till en kille på söder, segt och dött men var ändå själv ganska seg. Göran sov här och i söndags hade jag hästen. Det hade jag iofs i lördags oxå! (Y) Och idag!

Jag har framför mig två analytiska uppsatser som ska in, en projektredovisning, ett psykologiprov, en psykologiredovisning och ett naturkunskapsprov inom loppet av 5 veckor.. Venne om jag borde klaga?! Tyngst är lätt projektredovisningen, analysen och ev. naturkunskapsprovet... -.-

Nu dags för lite mer plugg innan jag sover. Om jag inte går och lägger mig på en gång. Venne... 

Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar