torsdag 26 januari 2012

En gång är ingen gång, två är lika med noll

På allmänt bra humör..! Kom nyss hem från träningen som faktiskt gick bra. Visst att jag är ett par blåmärken rikare men jag antar att det ingår! Religionsuppsatsen är avklarad och det är också ena naturkunskapsprovet. Imorgon har jag däremot både latin och naturkunskap.. Kul! Sen är det helg och barnvaktande och firande av Lukas står på listan... Och massa plugg ofc. Inte fan kommer man undan inte! Iaf, hade hästen i måndags, tränade i tisdags, gymmade igår och tränade idag.. Imorgon blir det gym igen! Haha sen lär det väl bli en vecka då jag inte gymmar alls, som förra veckan?

Men snart blir det lugnt nog.. Då fan ska jag spela och sova! :D Och gå ut en del... Eheheh :3

Näe, måste plugga latin.. Hugs and kisses to ya all

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar