onsdag 11 januari 2012

I know that there's a chance you won't be leaving with me

På beställning av självaste Sofie Göran Göransson kommer detta inlägg.. ;)

Det är onsdag, tre dagar av vårterminen har gått och jag är omotiverad som in i helvete. Plugget läggs åt sidan för snack i telefon, spel, film och träning när det enda jag faktiskt borde lägga tid på är just plugget. Projektet. Men jag pallar inte. Dessutom har jag grov träningsvärk.. ehehehe struntade i yogan i morse som jag hade bokat med specfi för att risken var att jag inte skulle komma upp ur sängen!

Gymmade iaf idag, kändes asbra men jag fick pusha mig själv ganska så ordentligt. Träningen igår kändes awesome, sparringen kanske tom. blir rolig nu. Men så verkar det som om det kommer finnas lite ögongodis också! (A)  Imorgon blir det tidiga passet med Victoria medan våra andra flickor tar sena passet. Ska nog allt stanna kvar och titta på en stund :3

i helgen blir det nog krogen, vi funderar på Pure eftersom vi inte varit där tidigare.. Skulle dock vara mysigt med en filmkväll oxå.. Varje dag blir det färre dagar kvar till sportlovet och sen påsklovet och sen sommarlovet. Tittar just nu på Himlen Är Oskyldigt Blå och längtar till sommaren... Skulle inte ha ngt emot att dra iväg till landet någon vecka med kompisar... Typ sommarlovet eller kanske påsken :)

Näe usch, måste sova (Y)


Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar