lördag 26 november 2011

Do I even feel the way I feel?

Gårdagen kan beskrivas med ett ord: AWESOME!
Hade så jääävla roligt! Ikväll blir det ut o skaka rumpa med Evelyn, ser fram emot det! Har än så länge inte spenderat alltför mycket pengar... Tack och lov! x)

Igår blev det inte mindre än tre shots, goda som fan! Tre cider... Av 10.. Två flaskor försvann helt mystiskt,  Casper o Felicia tog en var, Göran två och Evelyn en.. :P Utöver det smakade jag på en White Russian och en P2a... White Russian var inte lika god i Sverige, däremot älskade jag P2an :D




Fina flickor på krogen! Högst upp asgoda shots <3
Och juuuste, vi fick tårta!! :D

Hade med andra ord en grym födelsedag, kändes dock inte som min födelsedag riktigt men ändå!


Dags att sega lite i min Onepiece och läsa Arvtagaren innan jag börjar fixa mig för kvällens förnöjelser ;>

pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar