onsdag 23 maj 2012

Pick me up with golden hands

20 fucking dagar kvar.. WOOP WOOP!!
Så igår hade jag finally min skiva och hade så jävla roligt! Fick skjuts hem av görans snälla far och hade sovmorgon i morse. Eller jag hade inte sovmorgon men jag tog en.. Redovisade fotouppgiften och åkte hem igen. Gick förbi jobbet och fick höra att jag inte behöver vara där förrän vid 18, så jag har 4 timmar på mig att plugga nu. Yaay. Två uppsatser, ett prov och ett tal kvar att göra. Och två uppgifter i foto då.. Men det blir inte alltför svårt! Om 8 dagar går Göran den jäveln ut, måste ta ledigt för hennes skull!


Har beställt mina skor till studenten.. Får se om jag kommer kunna gå i dem xD



Im gonna have sooo much fun xD Haha det lär bli barfota efter champagnefrukosten!

Jobb ikväll, jobb imorgon, lön på fredag, jobb lörd och ev grillkväll. Feels good!

pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar